„Our People Round The World” rowerem w szczytnym celu- II edycja akcji Euro Banku

Photo by Alexey Lin on Unsplash

80 104 km zamierzają pokonać pracownicy eurobanku w drugiej odsłonie akcji charytatywnej „Our People Round The World”. Pomogą w ten sposób 2 organizacjom: Fundacji Mam Marzenie oraz Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu.

 

W czwartek 17 maja eurobank rozpoczął akcję „Our People Round The World 2”. Podobnie jak w ubiegłym roku pracownicy eurobanku będą zbierać kilometry, które zostaną później zamienione na pieniądze zgodnie z przeliczniczkiem 1 km=1 zł. Zgromadzone w ten sposób środki bank przekaże na wsparcie pomagającej chorym dzieciom Fundacji Mam Marzenie, a także Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Organizacje, które otrzymają wsparcie zostały wybrane przez pracowników w wewnętrznym głosowaniu.

 

Akcja potrwa 45 dni do 30 czerwca 2018 r. W tym roku pracownicy eurobanku postanowili podwoić ubiegłoroczny cel i okrążyć Ziemię dwukrotnie. Chcą pokonać minimum 80 104 km. Kilometry będzie można gromadzić, uprawiając dyscypliny sportowe związane z pokonywaniem dystansu, np. bieganie, jazda na rowerze, pływanie. Kilometry będą zbierane w rywalizacji obsługiwanej przez zewnętrzną aplikację. W tym roku trasa rywalizacji będzie symbolicznie przebiegać z Wrocławia przez najpiękniejsze zakątki Ziemi, m.in. Wielki Mur Chiński, Wyspę Wielkanocną, czy Tadż Mahal. Postępy akcji i pokonany dystans można na bieżąco śledzić na stronie akcji: www.ourpeople.pl.

 

To już druga odsłona akcji eurobanku. W 2017 r. jej pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział ponad 500 pracowników eurobanku, którzy pokonali w sumie 55.412 km. W efekcie eurobank przekazał równowartość w złotówkach na konto Fundacji Mam Marzenie. Pracownicy eurobanku wzięli jednocześnie udział w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji.

 

–  Akcja cieszy się ogromnym zaangażowaniem wśród pracowników. W pierwszej edycji zjednoczyli się, by osiągnąć wspólny, charytatywny cel. Zakładamy, że w tym roku mobilizacja będzie jeszcze większa – podkreśla Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.

 

Akcja „Our People Round The World” w ubiegłym roku została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce 2017 roku. Taką decyzję podjęło jury prestiżowego konkursu Złote Spinacze. eurobank został wyróżniony Brązowym Spinaczem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *