Czytasz i pomagasz! – nowa akcja charytatywna

„Czytasz i pomagasz!” – nowa akcja charytatywna „Gazety Wyborczej”
 
Od wtorku, 27 lutego 2018 r. trwa specjalna akcja „Gazety Wyborczej”, w której – zamawiając prenumeratę cyfrową – można jednocześnie wesprzeć jedną z trzech organizacji społecznych: Kampanię Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet lub Stowarzyszenie Interwencji Prawnej. Kupując pakiet Wyborcza lub Wyborcza Premium, na stronie akcji „Czytasz i pomagasz!” – Wyborcza.pl/pomagamy, można wskazać organizację która otrzyma przychód z danej prenumeraty.
„Gazeta Wyborcza” od wielu lat angażuje się w różnorodne inicjatywy społeczne i współpracę z organizacjami pozarządowymi, np. PAH i UNICEF. W nowej akcji zachęca innych do pomocy poprzez zakup prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Na stronie Wyborcza.pl/pomagamy czytelnicy wybierają rodzaj prenumeraty: wersję podstawową lub premium; na miesiąc, kwartał lub rok, a następnie wskazują organizację, na której konto ma zostać przekazany cały przychód z prenumeraty.
W ramach akcji „Czytasz i pomagasz!” można wesprzeć następujące organizacje:
– Kampanię Przeciw Homofobii, która zajmuje się przeciwdziałaniem dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową w polskim społeczeństwie. W tym celu KPH inicjuje różne akcje mające na celu przeciwdziałanie homofobii oraz walkę o prawa osób LGBT, m.in. organizuje spotkania z posłami na temat związków partnerskich i tworzy materiały edukacyjne dla szkół.
– Centrum Praw Kobiet – to organizacja, której misją jest działanie na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn w życiu publicznym oraz w rodzinie. CPK m.in. prowadzi działania edukacyjne, a także udziela pomocy prawnej i psychologicznej kobietom-ofiarom przemocy i dyskryminacji.
– Stowarzyszenie Interwencji Prawnej działa na rzecz osób dyskryminowanych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym, udzielając im pomocy prawnej i wsparcia integracyjnego. Od 10 lat prowadzi bezpłatne porady prawne, pomaga cudzoziemcom, imigrantom i uchodźcom.
Akcja „Czytasz i pomagasz” jest przykładem marketingu zaangażowanego społecznie, który umożliwia połączenie celów biznesowych i społecznych.

Szczegóły akcji „Czytasz i pomagasz!” można znaleźć na Wyborcza.pl/pomagamy.

Charytatywne działania „Gazety Wyborczej” wspiera też autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl, a także w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *