Uncategorized

Kandydaci do pracy w Grupie Saint-Gobain w Polsce wspomogą Fundację Ewy Błaszczyk “Akogo?”

Grupa Saint-Gobain w Polsce uruchomiła polską wersję gry online SAINT-GOBAIN BRAIN. Udział w niej stanie się nieobowiązkowym elementem w procesie rekrutacji do spółek Grupy. Graczami zostaną też pracownicy firmy. Pomyślne zakończenie gry przez uczestnika zwieńczy naliczenie darowizny. Ich suma zasili konto Fundacji Ewy Błaszczyk “Akogo?”, którą do wsparcia wybrali sami pracownicy. To część globalnej inicjatywy, w której dotychczas wzięło udział już kilka tysięcy osób.

SAINT-GOBAIN BRAIN to gra, która spełnia trzy funkcje: edukacyjną, charytatywną i rozrywkową. Jej uczestnik mierzy się z zadaniami w formie zagadek związanych z działalnością Saint-Gobain, poznaje najważniejsze obszary związane z funkcjonowaniem produkcji: przemysłu 4.0, dystrybucji, badań i rozwoju, a w konsekwencji zbiera fundusze na cele charytatywne. Można wziąć w niej udział korzystając zarówno z komputera, jak i tabletu czy smartfonu.

– Gra w nietuzinkowy sposób przybliży kandydatom do pracy obszary działalności Grupy Saint-Gobain. Co więcej, jeszcze przed podjęciem u nas pracy, pozwala kandydatowi na wgląd w procesy firmowe, a nawet rozwiązywanie przykładowych problemów. To element nieobowiązkowy procesu rekrutacyjnego, ale wierzymy, że pozwoli naszym przyszłym kolegom i koleżankom bliżej poznać firmę. Wartościowym elementem tej inicjatywy jest fakt, że każdy z kandydatów uczestnicząc w grze, może za naszym pośrednictwem wesprzeć ważne inicjatywy fundacji, którą do wsparcia wybrali nasi pracownicy. Oni również będą uczestniczyć w inicjatywie. – mówi Michał Ciesielski, dyrektor marki, komunikacji i cyfryzacji w Grupie Saint-Gobain w Polsce.

Pomyślne zakończenie gry przez uczestnika wieńczy naliczenie darowizny na specjalnym liczniku. Kiedy wskaźnik darowizny osiągnie poziom 20 tys. złotych, Grupa Saint-Gobain w Polsce przeznaczy tę kwotę na konto wybranej przez pracowników organizacji non profit – Fundacji Ewy Błaszczyk “Akogo?”

Platforma ma wspierać wizerunek Grupy Saint-Gobain jako nowoczesnego i wyjątkowego pracodawcy. Jej wdrożenie to inicjatywa globalna. Dotychczas platforma została zaprezentowana m.in. we Francji, Anglii i Rumunii. Dotychczas udział w grze wzięło kilka tysięcy osób. 

SAINT-GOBAIN BRAIN, co to jest?


Jest to gra online osadzona w futurystycznej przestrzeni zakładu produkcyjnego należącego do Grupy Saint-Gobain. Gracz, przyjmujący na potrzeby gry, imię Alex, gubi się podczas wizyty w centrum Badań i Rozwoju i wchodzi do przestrzeni zarezerwowanej zwyczajowo dla pracowników. W tym momencie staje twarzą w twarz ze Sztuczną Inteligencją, którą jest tytułowy BRAIN. Komputer potrzebuje wsparcia w przywróceniu swoich funkcjonalności. Aby sprostać wyzwaniu, gracz będzie musiał użyć swoich umiejętności zarówno miękkich, jak i technicznych. Odkryje trzy obszary biznesowe: punkt sprzedaży, fabrykę 4.0 oraz laboratorium badań i rozwoju, w których, prowadzony przez Sztuczną Inteligencję, będzie musiał rozwiązać piętnaście zadań, aby pomóc komputerowi odzyskać pełną sprawność.

– Ukończenie gry świadczy o wysokiej determinacji gracza, jego bystrości i wyobraźni, ale też wrażliwości na niesienie pomocy innym, cechy wspólnej wszystkich członków zespołu Grupy
Saint-Gobain w Polsce – podsumowuje inicjatywę Michał Ciesielski. 

Każdy zainteresowany udziałem w SAINT-GOBAIN BRAIN może wziąć w niej udział klikając w link: www.saint-gobain.brain-thegame.com/pl. Link do gry wkrótce zostanie również dołączony do ofert pracy Grupy Saint-Gobain w Polsce. Dotychczas najszybszy z graczy ukończył ją w 15 minut.

O SAINT-GOBAIN  

Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia każdego z nas oraz na naszą wspólną przyszłość. Można je znaleźć wszędzie tam, gdzie mieszkamy i żyjemy na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych. Zapewniają one komfort, wytrzymałość i bezpieczeństwo i stanowią odpowiedź na wyzwania naszych czasów, takie jak ekologiczne budownictwo, oszczędne gospodarowanie zasobami oraz przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.

Nasza strategia odpowiedzialnego wzrostu opiera się na celu nadrzędnym Saint-Gobain – “MAKING THE WORLD A BETTER HOME” – który jest wyrazem wspólnej ambicji wszystkich pracowników Grupy, aby każdego dnia podejmować działania na rzecz uczynienia świata piękniejszym i bardziej zrównoważonym miejscem do życia.

Wartość sprzedaży w 2020 roku: 38,1 mld EUR.
Ponad 167 000 pracowników w 70 krajach.

Firma podjęła zobowiązanie do osiągnięcia neutralności węglowej do 2050 r.

Więcej informacji o Saint-Gobain znaleźć można na naszej stronie, 

www.saint-gobain.com oraz śledząc nas na Twitterze @saintgobain

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *