Poczuj miętę do CSR

Poczuj miętę do CSR
  • Home
  • Praca w CSR
  • Moje artykuły na innych stronach
  • Artykuły gościnne
  • O autorce
  • Strony o tematyce CSR
  • Współpraca
  • Home
  • Praca w CSR
  • Moje artykuły na innych stronach
  • Artykuły gościnne
  • O autorce
  • Strony o tematyce CSR
  • Współpraca

No Widgets found in the Sidebar Alt!

Wywiad

Zdrowie odmienione przez wszystkie litery ESG – Wywiad z Joanną Węgrzynowską z LUX MED -cz.1

Miałam przyjemność porozmawiać z Joanną Węgrzynowską o zdrowych miastach, społecznościach lokalnych, współpracy z samorządami, a przede wszystkim o zdrowiu, odmienionym przez wszystkie litery ESG, które jest priorytetem Grupy LUX MED.…

read more
August 12, 2024
Wywiad

9 lat bloga

Czy wiecie, że dziś są już 9 urodziny mojego bloga? Towarzyszy mi mojej zawodowej drodze związanej z CSRem, a teraz ESG. Jest miejscem, w którym mogę podzielić się ciekawostkami o…

read more
February 28, 2025
Wywiad

Zdrowie odmienione przez wszystkie litery ESG – Wywiad z Joanną Węgrzynowską z LUX MED -cz.2

W pierwszej części wywiadu poruszyłyśmy cele i priorytety Grupy LUX MED, jak przeciwdziałacie negatywnym skutkom zdrowotnym, które są związane ze zmianami klimatycznymi, jak motywujecie ludzi do ruchu, przybliżyłaś też czytelnikom…

read more
August 19, 2024

Archiwum

  • February 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • July 2024
  • June 2024
  • January 2024
  • July 2023
  • April 2023
  • March 2023
  • November 2022
  • October 2022
  • July 2022
  • June 2022
  • April 2022
  • November 2021
  • October 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • November 2020
  • September 2020
  • June 2020
  • May 2020
  • April 2020
  • March 2020
  • February 2020
  • January 2020
  • December 2019
  • November 2019
  • October 2019
  • September 2019
  • August 2019
  • July 2019
  • June 2019
  • May 2019
  • April 2019
  • March 2019
  • February 2019
  • December 2018
  • November 2018
  • October 2018
  • September 2018
  • August 2018
  • July 2018
  • June 2018
  • May 2018
  • April 2018
  • March 2018
  • February 2018
  • December 2017
  • November 2017
  • October 2017
  • September 2017
  • August 2017
  • July 2017
  • June 2017
  • May 2017
  • April 2017
  • March 2017
  • February 2017
  • January 2017
  • December 2016
  • November 2016
  • October 2016
  • September 2016
  • August 2016
  • July 2016
  • June 2016
  • May 2016
  • April 2016
  • March 2016
  • February 2016

Kategorie Postów

  • Aktualności ze świata ESG
  • Bez kategorii
  • Uncategorized
  • Wywiad
  • Uncategorized

    Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla 

    June 17, 2018 /

    W czwartek, 14 czerwca br. rozpocznie się mundialowa akcja Rock Radia pod hasłem “Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla”, w której stacja będzie zbierać pieniądze “na cycki, nowe fryzury i dragi”. W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną. Zebrane w ten sposób środki wesprą działania Fundacji Rak’n’Roll na rzecz osób z chorobą nowotworową. Przez cały czas trwania mundialu Rock Radio będzie gościło na antenie znane postacie ze świata kultury i sportu, które będą próbowały przewidzieć wynik piłkarskich rozgrywek oraz podejmą wyzwanie żonglowania mundialową piłką. Każdy z gości złoży na podbijanej futbolówce swój autograf. Tuż po finale mundialu piłka z podpisami…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    CSR od kuchni – okiem praktyka. Wywiad z Łukaszem Makuchem – część pierwsza

    October 24, 2016

    Rusza Operacja Rzeka 2021 – największa w Polsce akcja sprzątania rzek

    February 25, 2021

    Wedlowskie urodziny z nutą odpowiedzialności

    February 22, 2021
  • Bez kategorii

    „Our People Round The World” rowerem w szczytnym celu- II edycja akcji Euro Banku

    May 21, 2018 /

    Photo by Alexey Lin on Unsplash 80 104 km zamierzają pokonać pracownicy eurobanku w drugiej odsłonie akcji charytatywnej „Our People Round The World”. Pomogą w ten sposób 2 organizacjom: Fundacji Mam Marzenie oraz Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu.   W czwartek 17 maja eurobank rozpoczął akcję „Our People Round The World 2”. Podobnie jak w ubiegłym roku pracownicy eurobanku będą zbierać kilometry, które zostaną później zamienione na pieniądze zgodnie z przeliczniczkiem 1 km=1 zł. Zgromadzone w ten sposób środki bank przekaże na wsparcie pomagającej chorym dzieciom Fundacji Mam Marzenie, a także Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu (prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Organizacje, które otrzymają wsparcie zostały wybrane przez pracowników w…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    II. ogólnopolska edycja programu edukacyjnego „Velvet. Piątka dla Natury” dobiega końca – prawie 13 tys. dzieci nauczyło się, jak dbać o środowiskona co dzień

    July 26, 2023

    Pierwszy rok bloga :)

    February 27, 2017

    Niezwykłe kobiety

    March 8, 2017
  • Uncategorized

    Henkel parterem XIV edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

    April 3, 2018 /

    Jako byłą ambasadorkę (9 edycji) Ligi Odpowiedzialnego Biznesu bardzo cieszy mnie fakt, że tegorocznym opiekunem ścieżki edukacyjnej „Komunikacja a CSR” XIV edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu została firma Henkel Polska. W ramach programu odbył się II zjazd Ambasadorów CSR, podczas którego studenci mieli okazję wziąć udział w inspirujących warsztatach prowadzonych przez przedstawicieli Henkla oraz zaproszonych gości. W ramach tegorocznej, XIV edycji LOB, studenci mogą rozwijać swoje kompetencje w aż czterech głównych ścieżkach edukacyjnych, odzwierciedlających różne zakresy tematyczne związane z działaniami CSR w organizacjach: Zrównoważony rozwój, Zarządzanie a CSR, miejsce pracy oraz Komunikacja CSR. Dodatkowym walorem przyjętej formuły jest fakt, że opiekunami merytorycznymi ścieżek edukacyjnych są firmy z całkowicie różnych branż – dzięki temu młodzi adepci CSR mogą poznać prawdziwie różnorodny wachlarz praktyk…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    Amazon Alexa w walce z wykluczeniem – zwycięskie projekty hakatonu Innovation@Amazon

    January 19, 2021

    AkzoNobel partnerem pionierskiej misji naukowej Polar Pod

    March 19, 2021

    Jak nie marnować żywności – edukacja przez zabawę i zdrowa rywalizacja. Finał czwartej edycji projektu Whirlpool „Nie marnujmy chwil” w Polsce.

    March 12, 2021
  • Uncategorized

    #Jestem – nowy cykl o współczesnych kobietach

    March 21, 2018 /

    W 2018 roku minie 100 lat od uzyskania praw wyborczych kobiet w Polsce. „#Jestem” to nowy cykl zespołu wideo Wyborcza.pl, który z tej okazji pozwoli przyjrzeć się współczesnym kobietom. Materiały wideo przedstawią, jak zmieniały się przez te 100 lat oraz co sprawia, że są właśnie takie a nie inne. – Chcemy pokazać wiele twarzy współczesnych Polek i docenić ich różnorodność. Zapytamy, czym właściwie jest dla nas kobiecość, a czym feminizm, jakie napotykamy problemy, a co cieszy nas najbardziej. W ramach cyklu zaprezentujemy zarówno portrety kobiet, jak i reportaże, animacje oraz rozmowy. Pokażemy kobiety w różnym wieku, wykonujące różne zawody, ekspertki w rozmaitych dziedzinach – mówią o nowym projekcie twórcy z zespołu wideo Wyborcza.pl. Program…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    „Ratuję, nie marnuję”, czyli jak Tesco edukuje dzieci nie tylko w Światowy Dzień Żywności

    November 20, 2019

    Film Before the Flood

    November 4, 2016

    AkzoNobel partnerem pionierskiej misji naukowej Polar Pod

    March 19, 2021
  • Uncategorized

    Udana próba pobicia Rekordu Guinessa w najdłuższym rozwinięciu liczby Pi

    March 20, 2018 /

    W Dzień Liczby Pi, 14 marca, mFundacja podsumowała ubiegłoroczny program grantowy mPotęga, wydarzeniu towarzyszyła pierwsza w Polsce próba pobicia Rekordu Guinessa na najdłuższe rozwinięcie liczby Pi! Na warszawskich Bulwarach Wiślanych stanęło 627 osób – dzieci ze szkół biorących udział w programie mPotęga oraz z dwóch warszawskich podstawówek. Mimo niesprzyjającej aury, druga próba pobicia rekordu była udana. Na ostateczne potwierdzenie wpisu rekordu do Księgi Guinessa poczekamy do 3 miesięcy. Centrum Nauki Kopernik było świadkiem pierwszej w Polsce udanej próby pobicia Rekordu Guinessa na najdłuższy żywy łańcuch rozwinięcia  liczby Pi. W ustanawianiu rekordu wzięło udział 627 uczestników, w większości dzieci biorące udział w mPotędze. – Podziwiamy wytrwałość wszystkich bijących rekord, którzy mimo padającego deszczu zachowali entuzjazm i dyscyplinę, której wymagało to…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    Czy Unia Europejska jest światowym liderem w działaniach na rzecz klimatu?

    January 18, 2021

    Marketing Wartości – wywiad z autorką Justyną Bakalarską cz.1

    June 5, 2019

    10 edycja programu W drodze do pracy

    February 12, 2020
  • Uncategorized

    ZOBACZ WIĘCEJ – nowa ciekawa kampania o wykluczeniu społecznym osób z niepełnosprawnościami.

    March 20, 2018 /

    Allianz Polska rozpoczął współpracę z Polskim Komitetem Paraolimpijskim i został partnerem ubezpieczeniowym reprezentacji w czasie XII zimowych Mistrzostw Paraolimpijskich w Pjongczang. To jeden z elementów rocznej kampanii #ZobaczWięcej, która odpowiada na problem jakim jest wykluczenie społeczne osób z niepełnosprawnościami. W ciągu ostatnich 20 lat, sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce konsekwentnie poprawia się sprawiając, że grupa ta ma znacznie lepsze możliwości rozwoju, a jej potrzeby są częściej dostrzegane przez społeczeństwo. Jednak pomimo zauważalnego postępu, badania wciąż wskazują, że prawie co trzeci Polak czuje się niekomfortowo w kontakcie z osobą niepełnosprawną 1 . Wiąże się to przede wszystkim ze strachem i obawami jak się zachować w stosunku do osoby niepełnosprawnej, aby nie urazić jej uczuć. – Pragniemy zwrócić uwagę na ważny problem…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    „Powietrze bez śmieci”

    November 15, 2017

    Biznes kontra smog

    November 13, 2018

    Pozyskują innowacje, odkrywają talenty i realizują cele CSR – czyli jak hackathony zmieniają biznes odpowiedzialny społecznie?

    October 27, 2017
  • Uncategorized

    #SustainHack

    March 14, 2018 /

    🚀Czy pamiętacie o #SustainHack?! #SustainHack to Konkurs Idei, który bezpośrednio nawiązuje do celów zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development Goals ustalonych przez ONZ) oraz odpowiedzialnego biznesu. Współorganizatorem Konkursu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a partnerami #SustainHack są Bank BGŻ BNP Paribas i Kompania Piwowarska. Czekają na Wasze idee, które polepszą komfort życia: Waszych, znajomych i bliskich! 💡 Warto się zgłosić bo wyzwania Banku @BGŻBNPParibas i @KompaniaPiwowarska czekają na rozwiązania 🗃 Masz jakiś pomysł na bardziej przystępną bankowość dla osób starszych lub niepełnosprawnych? Albo wiesz, jak zmienić postawy związane ze spożywaniem alkoholu? ☺ Świetnie! W takim razie możesz wygrać 10.00zł! 💰 ⏳Pośpiesz się, został już tylko 20 dni na rejestrację!💻 Zajrzyj na stronę: http://bit.ly/sustainCR i dodaj swoje pomysły!  

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    “DO BUSINESS, MAKE IMPACT”

    October 16, 2019

    Rusza Orange Digital Center. Bezpłatne kursy programowania i wiele szans na rozwój

    October 21, 2022

    Kampania społeczna „Wspólna zabawa – zwyczajna sprawa”

    October 17, 2017
  • Uncategorized

    Czytasz i pomagasz! – nowa akcja charytatywna

    March 4, 2018 /

    “Czytasz i pomagasz!” – nowa akcja charytatywna “Gazety Wyborczej”   Od wtorku, 27 lutego 2018 r. trwa specjalna akcja “Gazety Wyborczej”, w której – zamawiając prenumeratę cyfrową – można jednocześnie wesprzeć jedną z trzech organizacji społecznych: Kampanię Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet lub Stowarzyszenie Interwencji Prawnej. Kupując pakiet Wyborcza lub Wyborcza Premium, na stronie akcji “Czytasz i pomagasz!” – Wyborcza.pl/pomagamy, można wskazać organizację która otrzyma przychód z danej prenumeraty. “Gazeta Wyborcza” od wielu lat angażuje się w różnorodne inicjatywy społeczne i współpracę z organizacjami pozarządowymi, np. PAH i UNICEF. W nowej akcji zachęca innych do pomocy poprzez zakup prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej”. Na stronie Wyborcza.pl/pomagamy czytelnicy wybierają rodzaj prenumeraty: wersję podstawową lub premium; na miesiąc, kwartał lub rok, a następnie wskazują organizację, na której konto ma zostać…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    Pracodawcy a kobiety w ciąży

    May 26, 2019

    Jedna Planeta. Jedno Życie. Powietrze – nowa odsłona projektu środowiskowego Gazety Wyborczej

    November 21, 2020

    Zoo, Marketing i CSR – czy to da się połączyć?

    September 30, 2019
  • Uncategorized

    Wyniki badania: Współczesne Polki i Polacy – nowe role, nowe wyzwania

    March 2, 2018 /

    Wyniki badania opinii Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania Życie rodzinne najważniejsze dla młodego pokolenia Polek i Polaków Czy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na swojej drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne ważne zagadnienia dotyczące ról obejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania. Badanie na zlecenie Henkel Polska przeprowadzone zostało na reprezentatywnej próbie Polaków (n=1008) przez firmę Maison & Partners w drugiej połowie 2017 r. Miało ono na celu przeanalizowanie…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

    February 11, 2020

    CSR od kuchni – okiem praktyka. Wywiad z Łukaszem Makuchem – część pierwsza

    October 24, 2016

    Reklama społeczna- czy to ma sens?

    April 24, 2016
  • Uncategorized

    DHL dołącza do Koalicji Bezpieczni w Pracy

    March 2, 2018 /

    DHL Polska, należący do Grupy Deutsche Post DHL, globalnego dostawcy usług logistycznych, został nowym członkiem Koalicji Bezpieczni w Pracy. Celem Koalicji jest popularyzacja kultury bezpieczeństwa w polskich firmach oraz budowanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie i życie pracownika. Koalicja Bezpieczni w Pracy to inicjatywa czterech firm: CWS-boco Polska, PW Krystian, LafargeHolcim i TenCate Protective Fabrics. Następnie grono Koalicjantów powiększyło się o firmy firmę SEKA S.A. W 2017 r. członkiem Koalicji został Inter Cars, a z początkiem 2018 r. dołączył DHL Polska, który tworzą trzy dywizje: DHL Express, DHL Parcel i DHL Supply Chain. – Nieodłącznym elementem naszej codziennej działalności jest bezpieczeństwo. Współpraca w ramach Koalicji daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń, realnej partycypacji w promowaniu dobrych praktyk związanych…

    read more
    Katarzyna Stobiecka 0 Comments

    You May Also Like

    Lekcja Nieśmiecenia – Henkel Polska z Fundacją Nasza Ziemia wspiera praktyczną naukę segregacji odpadów

    March 25, 2021

    Czym jest CSR i dlaczego warto go wprowadzać?

    September 16, 2018

    ZOBACZ WIĘCEJ – nowa ciekawa kampania o wykluczeniu społecznym osób z niepełnosprawnościami.

    March 20, 2018
 Older Posts
Newer Posts 

Najnowsze artykuły

  • 9 lat bloga
  • Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
  • Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalności
  • Coraz większe wyzwania rynku pracy i edukacji – przygotuj swoje dziecko już dziś. Przeczytaj raport firmy Henkel Świat Młodych Badaczy 4.0. Kompetencje do przyszłości
  • Ruszyła 7. edycja akcji CharytatywnaChoinka od Karmimy Psiaki.Cała Polska robi prezenty bezdomniakom!

Ashe Theme by WP Royal.