-
ZOBACZ WIĘCEJ – nowa ciekawa kampania o wykluczeniu społecznym osób z niepełnosprawnościami.
Allianz Polska rozpoczął współpracę z Polskim Komitetem Paraolimpijskim i został partnerem ubezpieczeniowym reprezentacji w czasie XII zimowych Mistrzostw Paraolimpijskich w Pjongczang. To jeden z elementów rocznej kampanii #ZobaczWięcej, która odpowiada na problem jakim jest wykluczenie społeczne osób z niepełnosprawnościami. W ciągu ostatnich 20 lat, sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce konsekwentnie poprawia się sprawiając, że grupa ta ma znacznie lepsze możliwości rozwoju, a jej potrzeby są częściej dostrzegane przez społeczeństwo. Jednak pomimo zauważalnego postępu, badania wciąż wskazują, że prawie co trzeci Polak czuje się niekomfortowo w kontakcie z osobą niepełnosprawną 1 . Wiąże się to przede wszystkim ze strachem i obawami jak się zachować w stosunku do osoby niepełnosprawnej, aby nie urazić jej uczuć. – Pragniemy zwrócić uwagę na ważny problem…
-
#SustainHack
🚀Czy pamiętacie o #SustainHack?! #SustainHack to Konkurs Idei, który bezpośrednio nawiązuje do celów zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development Goals ustalonych przez ONZ) oraz odpowiedzialnego biznesu. Współorganizatorem Konkursu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a partnerami #SustainHack są Bank BGŻ BNP Paribas i Kompania Piwowarska. Czekają na Wasze idee, które polepszą komfort życia: Waszych, znajomych i bliskich! 💡 Warto się zgłosić bo wyzwania Banku @BGŻBNPParibas i @KompaniaPiwowarska czekają na rozwiązania 🗃 Masz jakiś pomysł na bardziej przystępną bankowość dla osób starszych lub niepełnosprawnych? Albo wiesz, jak zmienić postawy związane ze spożywaniem alkoholu? ☺ Świetnie! W takim razie możesz wygrać 10.00zł! 💰 ⏳Pośpiesz się, został już tylko 20 dni na rejestrację!💻 Zajrzyj na stronę: http://bit.ly/sustainCR i dodaj swoje pomysły!
-
Czytasz i pomagasz! – nowa akcja charytatywna
“Czytasz i pomagasz!” – nowa akcja charytatywna “Gazety Wyborczej” Od wtorku, 27 lutego 2018 r. trwa specjalna akcja “Gazety Wyborczej”, w której – zamawiając prenumeratę cyfrową – można jednocześnie wesprzeć jedną z trzech organizacji społecznych: Kampanię Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet lub Stowarzyszenie Interwencji Prawnej. Kupując pakiet Wyborcza lub Wyborcza Premium, na stronie akcji “Czytasz i pomagasz!” – Wyborcza.pl/pomagamy, można wskazać organizację która otrzyma przychód z danej prenumeraty. “Gazeta Wyborcza” od wielu lat angażuje się w różnorodne inicjatywy społeczne i współpracę z organizacjami pozarządowymi, np. PAH i UNICEF. W nowej akcji zachęca innych do pomocy poprzez zakup prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej”. Na stronie Wyborcza.pl/pomagamy czytelnicy wybierają rodzaj prenumeraty: wersję podstawową lub premium; na miesiąc, kwartał lub rok, a następnie wskazują organizację, na której konto ma zostać…
-
Wyniki badania: Współczesne Polki i Polacy – nowe role, nowe wyzwania
Wyniki badania opinii Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania Życie rodzinne najważniejsze dla młodego pokolenia Polek i Polaków Czy mężczyźni są gotowi na większe zaangażowanie w życie rodzinno-domowe, a kobiety zdają się tego nie dostrzegać? W jaki sposób różnice w percepcji sukcesu życiowego przekładają się na codzienne funkcjonowanie obok siebie przedstawicieli różnych pokoleń? Jakie bariery na swojej drodze zawodowej napotykają Polki i Polacy? Te i inne ważne zagadnienia dotyczące ról obejmowanych przez współczesne kobiety i mężczyzn zbadano w projekcie badawczym firmy Henkel Współczesne Polki i Polacy: nowe role, nowe wyzwania. Badanie na zlecenie Henkel Polska przeprowadzone zostało na reprezentatywnej próbie Polaków (n=1008) przez firmę Maison & Partners w drugiej połowie 2017 r. Miało ono na celu przeanalizowanie…
-
DHL dołącza do Koalicji Bezpieczni w Pracy
DHL Polska, należący do Grupy Deutsche Post DHL, globalnego dostawcy usług logistycznych, został nowym członkiem Koalicji Bezpieczni w Pracy. Celem Koalicji jest popularyzacja kultury bezpieczeństwa w polskich firmach oraz budowanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie i życie pracownika. Koalicja Bezpieczni w Pracy to inicjatywa czterech firm: CWS-boco Polska, PW Krystian, LafargeHolcim i TenCate Protective Fabrics. Następnie grono Koalicjantów powiększyło się o firmy firmę SEKA S.A. W 2017 r. członkiem Koalicji został Inter Cars, a z początkiem 2018 r. dołączył DHL Polska, który tworzą trzy dywizje: DHL Express, DHL Parcel i DHL Supply Chain. – Nieodłącznym elementem naszej codziennej działalności jest bezpieczeństwo. Współpraca w ramach Koalicji daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń, realnej partycypacji w promowaniu dobrych praktyk związanych…
-
#SustainHack – Konkurs Idei dotyczący zrównoważonego rozwoju
Jesteś osobą, która myśli poza schematami? Kreatywność to Twoje drugie imię? 😍😍 W takim razie #SustainHack jest właśnie dla Ciebie! 💡 #SustainHack to Konkurs Idei dotyczący zrównoważonego rozwoju, który organizowany jest przez @ForumOdpowiedzialnegoBiznesu we współpracy z Bankiem @bgzbnpparibas i @kompaniapiwowarska. 👩👴👦 🚀 http://bit.ly/SustainHack Uczestnik konkursu musi stwórzyć innowacyjne rozwiązanie dla wybranego wyzwania. Najlepszy pomysł ma szansę wygrać 10 000 PLN i możliwość współpracy nad dalszym rozwojem projektu! 🏆🏆 Jakie wyzwania stoją przed Tobą drogi uczestniku? WYZWANIE BANKU: Pomyśl o swoich rodzicach, dziadkach, znajomych i stwórz rozwiązanie, które ułatwiłoby im życie! Spraw, by ich doświadczenia z bankiem były od dziś już tylko przyjemne i bezstresowe! 💻📱 👉 Bank BGŻ…
-
Nauka przez zabawę – to możliwe :) wywiad z Teodorem Sobczakiem
W miłej, wesołej atmosferze w biurze Fundacji Wspierania Edukacji i Rozwoju “Innowatorium” http://www.innowatorium.org/ spotkałam się z bardzo pozytywnym prezesem fundacji Teodorem Sobczakiem. Fundacja Wspierania Edukacji i Rozwoju “Innowatorium” działa od 2009 roku i ma na swoim koncie wiele ciekawych projektów wykorzystujących grywalizację. Przy pysznej kawie zrobione przez samego prezesa zasiedliśmy do wywiadu. Teodor Sobczak Trener, wykładowca, ale przede wszystkim twórca narzędzi edukacyjnych i metodyk tej tematyki. Od 2004 roku zajmuje się tworzeniem zaawansowanych narzędzi symulacyjnych wykorzystywanych w branży szkoleniowej. W jego bogatym dorobku znajduje się kilkadziesiąt gier edukacyjnych różnego rodzaju. Tworzył gry planszowe, przeglądarkowe, edukacyjne gry miejskie oraz szkoleniowe gry interaktywne. Wykłada i prowadzi warsztaty w Warszawskiej Szkole Reklamy. Prowadzisz Fundację…
-
JUŻ NIEDŁUGO IV EDYCJA PROJEKTU CSR@SGH
CSR@SGH to największy projekt studencki w Szkole Głównej Handlowej promujący ideę społecznej odpowiedzialności biznesu. Łączy on firmy aktywnie realizujące działania CSR oraz studentów uczelni warszawskich. W trakcie czterodniowego wydarzenia w dniach 12-15 marca uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najważniejszymi i najciekawszymi aspektami społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez udział w warsztatach prowadzonych przez osoby na co dzień zajmujące się tematyką CSR-u w swoich organizacjach. Projekt odpowiada na potrzebę zdobywania wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu przez młodych ludzi. Jego celem jest rozpowszechnienie wśród studentów zarówno idei CSR, jak również roli zrównoważonego rozwoju. Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na praktyczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu, zarówno od strony konsumenckiej – świadome…
-
SIGNAL IDUNA Partnerem kampanii Piękna, bo Zdrowa 2018
W najbliższy weekend 3-4 lutego 2018 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędzie się inauguracja kampanii społecznej Piękna, bo Zdrowa 2018. SIGNAL IDUNA, jako Partner kampanii, włącza się w promowanie wśród kobiet profilaktyki w walce z nowotworami. Panie będą mogły na miejscu bezpłatnie wykonać badanie cytologiczne oraz badanie w kierunku obecności genotypów 16 i 18 wirusa HPV. W akcję włączyły się m.in. Olga Borys, Kasia Cerekwicka, Julia Wieniawa czy Agnieszka Więdłocha. W sobotę i niedzielę 3-4 lutego br. w godz. 9:00 – 21.00 w Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie zostanie zainaugurowana kampania społeczna Piękna, bo Zdrowa 2018. Głównym celem akcji jest zachęcanie kobiet do profilaktyki…
-
17 PORTRETÓW, 17 AMBASADORÓW, 17 CELÓW ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – KALENDARZ LAVAZZA
17 PORTRETÓW, 17 AMBASADORÓW, 17 CELÓW ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – KALENDARZ LAVAZZA STAJE SIĘ ARTYSTYCZNĄ TUBĄ DLA WYZWAŃ ONZ DOTYCZĄCYCH OCHRONY PLANETY DO 2030 r. Lavazza zaprezentowała najnowszą edycję Kalendarza, którego motto brzmi: „2030: A Ty co robisz?” Massimo Bottura, Jeremy Renner, Alexandra Cousteau, Andre Agassi i Carlo Petrini to jedni z 17 ambasadorów zrównoważonego rozwoju, którzy – w artystycznych portretach wykonanych przez Platona – zachęcają wszystkich, w tym obywateli, instytucje i przedsiębiorstwa, do pracy na rzecz osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Warszawa, 30 listopada 2017 r. – A Ty co robisz? – to bezpośrednie pytanie, postawione odbiorcom najnowszej edycji kalendarza Lavazza na 2018 rok, wybrzmiewa szerokim echem w 193 krajach członkowskich ONZ. Przypomina, że 2030…