-
Race for the Cure – Baxter solidarnie z chorymi na raka piersi
Firma Baxter – lider innowacji na międzynarodowym rynku medycznym – zaangażowała się w charytatywny bieg Race for the Cure, będący symbolem walki z rakiem piersi na całym świecie. Wydarzenie odbędzie się 29 września w Gdańsku. Tak jak w ubiegłych latach organizatorzy zwracają przy tej okazji szczególną uwagę na edukację społeczeństwa. Przedsięwzięciu towarzyszy też zbiórka funduszy na działania fundacji OmeaLife – głównego organizatora biegu. W tym samym dniu odbędzie się on w 16 europejskich miastach. Polska dołącza do wydarzenia po raz kolejny – razem z Włochami, Belgią, Gruzją, Grecją, Luksemburgiem, Rosją, Chorwacją, Kosowem, Bośnią i Hercegowiną, Bułgarią, Rumunią, Serbią oraz Portugalią. Uczestnikami biegu są zarówno osoby dotknięte rakiem piersi, jak i…
-
Drugie spotkanie „Praktyków Różnorodności w Lepszym Świecie” – Szczęśliwy pracownik
Tematem 2 spotkania Praktyków Różnorodności w Lepszym Świecie, którego organizatorem są Henkel Polska i BETTER było szczęście w pracy, dyskusja płynęła wartkim strumieniem zahaczając o dobre zarządzanie zasobami ludzkimi, benefity i elastyczne formy pracy. Spotkanie rozpoczęła Joanna Heidtman zaczynając od pytania, które ostatnio zadała jej pewna dziennikarka „Czy pracownik szczęśliwy jest bardziej wydajny?” Otóż Nie! pracownik wydajny wcale nie musi być szczęśliwy! kiedyś liczyła się tylko wydajność, ale obecnie czasy się zmieniły. Szczęście pracownika nie wpływa na jego wydajność, ale na efektywność pracy. Nie mamy pewności co będzie się działo z biznesem, z naszą pracą, jest to spowodowane dużą zmiennością rynku. Często pojawia się syndrom czerwonej królowej-> żeby stać w…
-
Wspólna akcja charytatywna Henkla i sieci Kaufland dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
Firma Henkel i sieć sklepów Kaufland inicjują kolejną edycję akcji „Kupujesz – pomagasz!”. Dochód ze sprzedaży produktów Henkla w czasie trwania akcji (od 22 sierpnia do 3 października br.) zostanie przeznaczony na wyrównywanie szans w dostępie do edukacji podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Klienci sieci sklepów Kaufland, którzy między 22 sierpnia a 3 października kupią kosmetyki, środki piorące lub środki czystości marek: Persil, E, K2r, Perwoll, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Hattrick, Pure Color, Freshlight, Gliss Kur, Taft, Color Expert, Syoss, Schauma, Palette, Fa, Vademecum lub Denivit, wspomogą podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach akcji „Kupujesz – Pomagasz”. Już po raz czwarty wspólnie z siecią Kaufland angażujemy się w…
-
Henkel wprowadza w pełni zdatne do recyclingu opakowania z czarnego plastiku
Firma Henkel i Ampacet, globalny dostawca koncentratów do tworzyw sztucznych, opracowali przełomowe rozwiązanie, dzięki któremu opakowania z czarnego plastiku, które jak dotąd stanowiły największe wyzwanie w zakresie recyclingu, będą mogły być ponownie przetwarzane. Jest to możliwe dzięki wyeliminowaniu ze składu czarnych opakowań węgla, który pochłania wiązki bliskiej czerwieni (NIR) i powoduje, że maszyny sortujące nie są w stanie identyfikować tego typu tworzyw sztucznych. Od maja bieżącego roku ta technologia jest wykorzystywana do produkcji czarnych butelek produktów marki Bref, a w kolejnych miesiącach będzie stosowana również w opakowaniach innych produktów firmy Henkel. „Ponowne przetwarzanie butelek wykonanych z czarnego plastiku stanowi nie lada wyzwanie. By jemu sprostać, opracowaliśmy innowacyjny materiał, który umożliwia…
-
Henkel Polska laureatem nagrody „Friendly Workplace 2019”
Firma Henkel Polska otrzymała wyróżnienie w tegorocznym plebiscycie „Friendly Workplace”. Kapituła programu doceniła politykę personalną firmy opartą na wzajemnym szacunku i poszanowaniu dla idei różnorodności, umożliwiającej stały rozwój zawodowy i osobisty pracowników. „Friendly Workplace” to wyróżnienie redakcji MarkaPracodawcy.pl, przyznawane tym firmom, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem do polityki personalnej i rozwoju pracowników. Doceniani są pracodawcy szanujący zasadę równowagi między życiem zawodowym a osobistym i którzy tworzą przyjazne środowisko pracy. Firmy biorące udział w programie oceniane są w pięciu kategoriach: relacje z pracownikami, rozwój pracowników, work-life balance, zdrowe miejsce pracy i benefity. Henkel został wyróżniony za szereg działań, które realizuje w ramach swojej polityki personalnej oraz Globalnej Polityki Różnorodności i…
-
Zalesiacze
Jak można spędzić sobotnie popołudnie? My znaleźliśmy świetny sposób dobry dla zdrowia, tężyzny fizycznej i środowiska. Mieliśmy okazję wziąć udział w genialnej w swej prostocie akcji „Zalesiacze”, bo cóż może być bardziej CSRowego niż sadzenie drzewek? Inicjtywa „Zalsiaczy” ruszyła w zeszłym roku, wtedy też odbyła się pierwsza akcja sadzenia drzew pod Warszawą – w okolicach Zalesia Dolnego i Piaseczna. Jej inicjator – Kamil Cymerman, postanowił zazielenić swoją okolicę, po zdobyciu potrzebnych zgód od Starostwa Piaseczno, stosownej ilości sadzonek brzóz i klonów, wyruszył z łopatą, żeby je posadzić, bo powszechnie wiadomo, że lepiej kopać dołki pod sadzonki zamiast kopać dołki pod kimś. Akcja sama w sobie jest bardzo przyjemna, ma charakter…
-
Niesamowity świat higieny jamy ustnej – program edukacyjny dla dzieci
Stan zdrowia jamy ustnej dzieci w Polsce oraz świadomość rodziców na temat prawidłowych zasad dbania o higienę jamy ustnej pozostawiają wiele do życzenia. Według danych Ministerstwa Zdrowia[1] aż 9 na 10 dzieci w wieku 7 lat ma próchnicę, a tylko 59% rodziców dzieci 5-letnich rozumie związek między próchnicą zębów mlecznych i stałych. Najlepszym sposobem na poprawienie tej sytuacji jest edukacja, oraz kształtowanie prawidłowych nawyków już od najmłodszych lat. Firma Procter & Gamble – producent past Blend-a-med® i akcesoriów do pielęgnacji jamy ustnej Oral-B® – już od wielu lat, angażuje się w edukację dzieci. Tym razem firma zorganizowała wyjątkowe warsztaty dziennikarskie dla najmłodszych pacjentów warszawskiego Centrum Zdrowia Dziecka. „Niesamowity świat higieny…
-
innogy napełni dobrą energią Wianki nad Wisłą
22 czerwca innogy Polska zadba o dobrą energię podczas stołecznych Wianków nad Wisłą i będzie promować ekologiczny styl życia w ramach akcji „Eko lato z innogy” W dedykowanej EKO strefie innogy warszawiacy zapoznają się z zagadnieniami dotyczącymi recyklingu, zaletami elektrycznego car sharingu innogy go!, oraz przyjazną klimatowi ofertą Nowa Energia dla Warszawy innogy wraz z partnerami podejmie się też zbiórki i dopilnowania późniejszego recyklingu plastików polipropylenowych, które po imprezach masowych często nie są zbierane jako surowce wtórne Tegoroczne Wianki nad Wisłą, już po raz trzeci, odbędą się pod patronatem innogy Polska. Podczas jednego z najpopularniejszych wydarzeń warszawskiego lata na uczestników czekać będzie moc atrakcji. Firma zaprasza do odwiedzenia przygotowanej specjalnie na…
-
P&G rozpoczyna wieloletni program edukacji ekologicznej „Czysta Ziemia”
Procter & Gamble, lider branży FMCG na świecie, rozpoczął w Polsce pierwszą edycję programu „Czysta Ziemia”. To wieloletnia inicjatywa stanowiąca element strategii zrównoważonego rozwoju koncernu. W realizację projektu, który edukuje uczniów szkół podstawowych w zakresie segregacji odpadów, procesu odzyskiwania tworzyw sztucznych oraz dbania o środowisko naturalne, zaangażowani są wolontariusze firmy oraz Fundacja Nasza Ziemia. Pierwsza edycja programu „Czysta Ziemia” realizowana jest w 20 szkołach na terenie Aleksandrowa Łódzkiego oraz warszawskiego Targówka, czyli w lokalizacjach, gdzie P&G prowadzi swoją działalność operacyjną. Dzięki przygotowanym przez P&G oraz Fundację Nasza Ziemia materiałom edukacyjnym, uczniowie wzięli udział w zajęciach, podczas których dowiedzieli się w jaki sposób należy segregować odpady, jak odzyskiwać surowce wtórne z…
-
HOTELE GRUPY ACCOR I ORBIS ZEBRAŁY PONAD 10 000 KSIĄŻEK DLA DZIECI!
Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka, zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgodnie z ogłoszonymi właśnie przez Fundację wynikami, przez miesiąc w 40 hotelach Novotel, Mercure oraz ibis zebrano 10 500 książek. Trafiły do dzieci przebywających w placówkach medycznych.Dzieci w hotelach Accor są wyjątkowymi gośćmi, a dbanie o ich dobro jest dla hotelarzy szczególną wartością. Obiekty przygotowują specjalne oferty, kąciki zabaw czy udogodnienia, a Dzień Dziecka jest zawsze ogromnym świętem. W tym roku obchodzony był jednak w zupełnie nowy sposób poprzez współpracę z Fundacją Zaczytani.org.Przez miesiąc – od 23 kwietnia do Dnia Matki w hotelach Orbisu działających pod markami grupy Accor można…